آموزش هک پرداخت درون برنامه ای تمام مارکت ها با لاکی پچر+بدون روت :: PMYStudio

آموزش هک پرداخت درون برنامه ای تمام مارکت ها با لاکی پچر+بدون روت

آموزش هک پرداخت درون برنامه ای مارکت ها با لاکی پچر+بدون روت

نکته روی همه برنامه ها به جز درصد کمی جواب داده است.
آموزش تصویری و قدم به قدم بدون هیچ مشکل
توضیحات:
خوب شاید شما هم جزو اون افرادی هستید که زیاد از مارکت های مختلف بازی یا برنامه دانلود میکنید اما بایک مشکل برخورد میکنید.
پرداخت درون برنامه ای
این کلمه به این معناست که وقتی یک برنامه دانلود و نصب میکنید میبینید همه امکانات برنامه باز نیست و شما باید با پرداخت مبلغی آنرا فعالسازی کنید اما دیگه لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید کاملا تست شده و بدون نیاز به روت پرداخت درون برنامه ای اکثر برنامه و بازیها رو دور بزنید.




📥لینک دانلود ویدیو

📥لینک دانلود برنامه لاکی پچر

  • محمدعلی پاسبان
ممنون خیلی عالی بود دیه از دست بازار راحت شدیم با اون پرداخت درون برنامه ایش

مرسی
سلام
واقعا برنامه ای که ارائه دادید عالی بوداستفاده کردیم
دستتون درد نکنه
چرا ویدئو باز نمیشه 
سلام
عالی بود
آیا پرداخت های درون برنامه ای که با اینترنته رو میشه هک کرد یا خیر؟
سلام
ایا گوشی باید روت باشه
برای من برنامه لاکی پتچ باز نمیشه

ریدم به توسعهت 

پشم و ریش تو میدوتی برنامه چیه که توسعش بدی

اسکل و کثافت

ریدم بهت

مریم اینقدر خشن 😂😂😂😂

من به عنوان یه توسعه دهنده که کلی زحمت کشیده و محتوایی که شما در حال دزدی اون هستید را فراهم کرده برای مردم سرزمینم متاسفم !!! چرا واقعا

SALAM MAMNON BESYAR KHOB BOD

 

سلام دوستان من نصب کردم ولی خوب نصب ک میشه میگه امن نیس😐

ریدم تو مغز گشادت چقد فک کردی فهمیدی کونی؟!

اخه احمق این برای بازی هاییه کع چیزای خریدنیش تو بازار و مارکت و گوگل پلی و... نباشه . خیلی کصخلی

خجالت نمیکین به مردم دروغ میگید

برنامه رو به اعتماد به شما حذف کردم الان میبینم بازم پول میخواد اکانت قبلیم پرید

شما برا خودتون متاسف باش

با تشکر از وب عالیتون ممنونم

با تشکر از وب عالیتون ممنونم

وقتی میرم توش میگه miui برنامرو محدود کرده باید چیکار کنم؟؟؟؟

من برنامه fitonomy رو میخام کسی تونست درستش کنه به من پیام بده

ایدی اینستام اینه

Maryamtahvilian1

ریدم تو این برنامه ساختنتون

مشکل اینه که که نمیشه 3 گزینه رو انتخاب کرد تا دومی رو میزنی سومی تیک برداشته می شه تا سومی رو می زنی دومی برداشته می شه 

ورطن چند لاکی پچر هست این؟

کله خر چیمیگی بیشترو هک میکنه یا به شانسه

اولا باید درست بزنی گزینه رو تا هک شه بعدشم

فقط تعداد خیلی کم خیلی کم از بازی های افلاین

خارجی رو هک میکنه نه ایرانی رو نیکنه نه انلاین

پس جمعش کن این سایت چرتتو دیوونه دیوثثثثث

 

دوستان این لاکی پچر چرت ترین نرم افزار دنیاست

 

 

من خودم هکرم  و برنامه های درون پرداختی رو کرک میکنم 

حتی برنامه هایی که همون اول پول میخوان

 

بدون هیچ نرم افزاری فقط با ترمینال لینوکس (ترموکس، کالی)

 

که مطمئنم صاحب این سایت حتی اسم اینارو نشنیده

 

 

حالا اگه میخواین میتونم به این سایت دیداس بزنم

کیرم توت

این اصلا کار خوبی نیست شاید اون برنامه نویس برنامه از این راه پول در می‌آورده واقعا متاسفم براتون. 

چطور بعداز نصب برنامه رو فعال سازی کنم ، کجا برم؟

دمت گرم.هوا برنامهارو نه ولی این روشی که گفتی درسته.تالا امتحان نکرده بودم.برا چندتا برنامه که هر کاری میکردم بدون وجود xposed هک نمیشد ک،این روشت جواب داد و هک شدن.البته اگه برنامرو از گوگل پلی یا بازار دانلود کنی.رو برنامهایی که از مایکت دانلود کنی جواب نمیده

واقن که برای شما متعسم این اسیمش  دزدینیست نون کسی رو اجر کردن نیست ما هک میکنیم چون حقه مونو میخوایم سازنده ای که فقط به فکرجیبشه که تو بازی همه یخرید ها از ۱۰۰هزارتومن تا۹۰۰هزارتومنه چطوری بدیم ها اونم یچیزه مفت مید به  ما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

PMYStudio

برترین ها برای شماست